Rabu, 15 Juli 2009

MAISEN'S ALL ABOUT!





MAISEN atau “Malam Inspirasi Seni” yang dianjurkan oleh PKPMI-CB dan Kelab UMNO Bandung (KUBI) akan berlangsung dari bulan Mei hinggalah Oktober 2009. Dengan bertemakan “Emosi, Ekspresi, Seni”, acara ini bakal mengetengahkan bakat-bakat para pelajar Malaysia melalui pertandingan:
  • FILEM PENDEK
  • PUISI
  • LIRIK LAGU
  • ARCA
  • FOTOGRAFI

*setiap karya-karya akan diadili oleh juri-juri yang professional…


Selain itu, pertandingan-pertandingan yang dianjurkan di MAISEN 2009 ini menawarkan hadiah-hadiah yang tak kurang menariknya, iaitu hadiah wang tunai sebesar Rp 500.000.


Pertandingan-pertandingan ini adalah terbuka kepada semua angkatan di mana setiap angkatan wajib menghantar wakil masing-masing. Jadi, bagi sesiapa yang berminat boleh menghubungi wakil angkatan masing-masing dan setiap angkatan dikehendaki menghantar penyertaan selewat-lewatnya 30 Jun 2009.Walaubagaimanapun,penyertaan akan diteruskan sehingga suatu tarikh ditetapkan.Teruskan sertai!!

*hanya borang penyertaan sahaja, tarikh akhir ubtuk menghantar karya-karya untuk pertandingan-pertandingan yang disebut di atas akan diumumkan nanti


Jadi, tunggu apa lagi? Hubungilah wakil-wakil angakatan anda dan meriahkan lagi MAISEN 2009 beramai-ramai. Marilah kita bersama-sama mengekspresikan emosi dengan seni…


See You All In Oktober Malaysians!


Wakil-wakil angkatan:

Angkatan 2008:

Mohd Hairul Fitri

Siti Khadijah

Angkatan 2007:

Siti Aisyah Binti Jalaluddin

Maisara

Angkatan 2006:

Adi

Irika

Angkatan 2005:

Nabihah

FKG dan Farmasi:

Nur Liyana ( Farmasi 07)

Nurwina Nabila Iqmal (Farmasi 08)

Nor Dayana ( FKG 07)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar